جالب‌ترین‌های طراحی تریلر ، کمپر و وسایل نقلیه تفریحی

1,674

چه اهل کمپ کردن باشید که به دنبال محل اردو بعدی خود هستید و یا خواهان آخرین مدل وسیله نقلیه تفریحی Xpedition هستید، ما شما را تحت پوشش داریم. در این پست چندین وسیله نقلیه تفریحی مورد علاقه‌مان را که از نورم کلی ظاهر این وسایل دوری کردند، چینش کردیم و بر انواع مدرن این وسایل تمرکز کردیم که اخیرا که مردم بیشتر و بیشتر به اردو زدن علاقه‌مند شده‌اند، بیرون می‌آیند. نگاهی به منتخب وسایل نقلیه اردو‌زنی‌مان بیندازیم.

DROPLET، یک تریلر جمع و جور قطره‌ای شکل با پوسته‌ای عایق‌بندی شده و پر از پنجره است که می‌تواند یک تختخواب سایز کویین برای خواب در خود جای دهد. پنجره‌های بزرگ این تریلر برای تماشای ستاره‌ها مناسب هستند اما اگر می‌خواهید حریم خصوصی‌تان خفظ شود، می‌توانید پرده‌ها را برای راحتی بیشترتان پایین بکشید. یک آشپزخانه حفاظ‌دار در پشت این تریلر تعبیه شده است که با استفاده از آن می‌توانید درحالی که از هم‌نشینی دیگران در هوای آزاد لذت می‌برید، به راحتی غذا درست بکنید. تریلر DROPLET آنقدر سبک است که می‌توانید با یک مینی کوپر یا فولکس واگن گلف یدک بکشید، پس نیازی به یک وانت‌بار یا SUV برای انتقال آن به مکانی دیگر نیست.

محصول جدید ۲۰۲۱ تریلر Airstream Basecamp 20، از محصول پرفروش Basecamp 16 با داشتن فضای اضافه‌تر و ویژگی‌های جدید اضافه شده بهتر است برای افرادی که قصد دارند به مناطق ناهموار‌تری بروند. در این مدل جدید فضاهای خوابیدن و غذا‌خوری از هم تفکیک شده‌ است و این امکان را می‌دهد که حتی با باز گذاشتن تخت پشتی در طول روز، هنوز فضا در قسمت جلویی برای غذاخوری داشته باشید. فضای کوچک غذاخوری این تریلر به راحتی به تخت‌خوابی اضافه‌ای برای بچه‌ها یا مهمانان می‌تواند تبدیل شود. همچنین گزینه خرید Basecamp 20X وجود دارد که با زمین ۱۲ اینچ فاصله دارد و در قسمت جلویی سپر مقاوم دربرابر سنگ دارد، و مناسب خارج از شهر است.

ماشین‌های قدرتمند EarthRoamer مثل هیچ خودرو دیگه‌ای نیستند، آنها بهترین نوع مدرن RVها (ماشین و سایل نقلیه تفریحی) هستند. اما در حقیقت آنها جزو XVها (وسایل نقلیه گردشگری) در نظر گرفته می‌شوند. این ماشین‌ها با باکیفیت ترین مصالح و بالاترین میزان توجه به جزییات در کلرادو با دست ساخته شده‌اند. این وسایل نقلیه، وانت فوردی که آن‌ها را حمل می‌کند و تمام چیزایی که درون آن لحاظ شده‌اند، همگی بادوام هستند. با ابن که EarthRoamerها ساخته شده اند تا از پس گردش‌های خارج جاده‌ای بربیایند، اما آنها مثل آپارتمان‌های لوکس روی چندچرخ هستند که احتمالا باعث خواهد شد دیگر نخواید به درون چادر بروید.

Mehrzeller، با ظاهر چند وجهی‌ متفاوتی که دارد با تمام ماشین‌هایی که قبلا دیده‌اید فرق دارد و این تفاوت به احتمال زیاد، باعث کنجکاوی شما می‌شود که ببینید در داخل‌اش چه اتفاقی در حال رخداد است. در واقع، این ماشین یک کاروان چند‌سلولی قابل تنظیم است که از تریلر Airstream و کمپر‌های معمولی در سطح بالاتری قرار دارد. همین ظاهر چندوجهی در فضای داخلی عمدتا سفید این کاروان هم می‌باشد و گزینه‌ای عالی برای کسانی است که ظاهر و فضایی مدرن می‌خواهند. اما متأسفانه هنوز در مرحله ایده قرار دارد، اما امیدواریم که به زودی تولیدش شروع بشود.

Happier Camper نوستالژی را وارد طراحی تریلرهای‌شان کرده‌اند، و این درحالی است که حس و حالی کلاسیک و رترو- مدرن هم دارند. اگر به دنبال مسافرت‌های مقرون به صرفه هستید، این کمپرهای فوق سبک مناسب شما می‌توانند باشند. هرکدام از این کمپر‌ها طراحی داخلی مدولار Adaptiv را دارند، که به این معنی است که می‌توانید در عرض چند دقیقه آن‌ها را برای اردو زدن در جاده، حمل و نقل و یا به عنوان اتاق مهمان تنظیم‌شان کنید. آنها همچنین تعدادی ویژگی اضافی دارند، مثل اتصالات و شیر‌آلات دوش، بخاری دیجیتال، محل اتصال به iPad / tablet، پنل خورشیدی و یک کولر گازی سبک که می‌توانید به آنها اضافه کنید. برخلاف قیاقه جمع‌وجور این RV مدرن، پنج نفر می‌توانند در آن بخوابند!

کمپر قطره‌ای شکل شرکت Safari Condo مستقر در کانادا یکی دیگر از گزینه‌های سبک وزن است. با وجود طرح جمع‌وجور قطره‌ای شکل‌شان، مدل Alto R این کمپر‌ها سقف برقی جمع شونده دارند که فضای داخلی بیشتری بعد پارک شدن مهیا می‌کند. نمای بیرونی آیرودینامیکی کمک می‌کند تا هزینه‌های بنزین پایین بیاید بدون اینکه از فضای اضافی کمپر، که کمپر‌های سنگین‌تر ارایه می‌دهند، کم بشود. با داشتن امکان خواب ۳-۴ نفر، امکانات معمولی‌ که اکثر تریلرها ارائه می‌دهند (توالت، فضای غذاخوری، آشپزخانه)، فضای داخلی کمپر، فضایی مدرن و تمیز را ارائه می‌دهد.

قطعا یکی از شناخته شده‌ترین برند‌های موجود، Airstream، با نمای نقره‌ای براق ماشین‌هایشان، باقدمت‌ترین تولیدکننده خودروهای تفریحی در آمریکای شمالی است. این مارک مشهور با یک شرکت مشهور دیگر آمریکایی، Pendleton Woolen Mills، برای تولید یک مدل محدود Airstream در سال ۲۰۱۶ با هم شراکت کردند. با تولید تنها ۱۰۰ محصول،  Pendleton® National Park Foundation™ Airstream® Travel Trailer، به گردشگاه‌های کشورمان و تمام ماجراجویی‌های درانتظارمان ادای احترام کردند. این تریلر ۲۸ فوتی برای ۶ نفر جای خواب دارد و با دکوراسیون و لوازم خواب پندلتون با الهام از پارک ملی، احساسی شبیه به خانه را ایجاد کرده ‌است، و همه اینها باعث شده‌اند تجربه ماجراجویی در فضای باز لذت‌بخش‌تر بشود. با اینکه این تریلر مدت‌ها است که تمام شده‌اند، اما هنوز طراحی‌اش را دوست داریم.

برای دیدن منبع مطلب اینجا کلیک کنید.

1 نظر
  1. secadora de condensacion می گوید

    Buen post que has escrito, así da gusto leer. | Buscando por internet he llegado aquí
    mientras tomaba café, me ha gustado bastante tu post y volveré
    cada día a ojearlo, muchas gracias.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دو × چهار =