طراحی جالب تخت-میز برند ابر اوری برای فضاهای کوچک

933

در نگاه اول محصول تخت-میز برند ابر اوری (Ori Cloud)، به ظاهر یک میز کار معاصر (یا میز ناهار‌خوری) به نظر می‌رسد، و به طور طبیعی با آپارتمان، استودیوی آپارتمان یا حتی اتاق هتل قابلیت جور شدن دارد. این طراحی همچنین یک ویژگی مخفی چشمگیر دارد که تا زمانی استفاده نشود هیچ کس نخواهد فهمید.

 

Ori Cloud Bed, Table Edition from Ori on Vimeo.

به عنوان محصولی که بعد از تخت-مبل این برند آمده، مکانیسم پایین آمدن سقف با فشار دادن دکمه مشابه‌ای کار می‌کند. قسمتی که به دیوار و سقف متصل است یک تخت کینگ یا کویین کلود بد را در خود جای داده است و در بالا نزدیک سقف نگه داشته می‌شود. با فشار یک دکمه، تخت از ناحیه سقف به سمت پایین می‌آید و میز به سطح کف جمع می‌شود.

طراحی تخت-میز

طراحی تخت-میز

با هدف استفاده در فضای مسکونی/ اقامتی این محصول با ایجاد دو کاربرد، اتاق خواب و دفتر کار/ اتاق ناهار‌خوری، همه در یک فضا بیشترین بازدهی استفاده از یک فضا را ممکن ساخته است. در دوره کار از راه دور، محصول تخت-میز برند ابر اوری به عنوان راه حل به معنای واقعی کلمه از بالا به پایین نازل می‌شود.

طراحی تخت-میز

کل این محصول دارای گواهی یوال (UL شرکت صدور گواهینامه ایمنی جهانی) , امکانات ایمنی توکار می‌باشد از جمله نظارت مداوم روی موتورها و حفاظت با مانع  از له شدن بین میز و تخت است.

طراحی تخت-میز

در این زمان بیشتر از هر زمان دیگری نیاز داریم که فضاهای زندگیمان با نیازهایمان به کار، خواب و زندگی تطبیق بهتری پیدا کند. محصول تخت-میز برند ابر اوری فضای محدودمان را قابل استفاده‌تر، انعطاف‌پذیرتر قابل زیست‌تر می‌کند. اضافه کردن محصول تخت-میز به مجموعه اوری (Ori) به این معنی است که توسعه‌دهندگان راه‌حل دیگری دارند که با آن می‌شود حتی کوچکترین آپارتمان‌ها را به فضایی انعطاف‌پذیر و تطبیق‌پذیر تبدیل کرد و با نیازهای کاربران در لحظه انطباق پیدا کند.

– حاسیر لارا (Hasier Larrea)، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت اوری

طراحی تخت-میز

شرکت اوری بیان کرده است که محصول تخت-میز را می‌تواند در ساختمان‌های تکمیل شده اضافه شود یا از ابتدا در طراحی داخلی گنجانده شود. این سیستم فقط به حداقل ارتفاع سقف ۸’۶’’ (۲.۵۹ متر) نیاز دارد و به عنوان بخشی از مجموعه راه‌های تبدیل و صرفه جویی در فضا، می‌تواند به عملکرد و قابلیت ذخیره‌ سازی هر اینچ مربع با مجموعه‌ای از طراحی‌ها اضافه کرد.

برای دیدن منبع مطلب اینجا کلیک کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 × 3 =