طراحی جالب زیردستی طراحان Orbitkey

1,336

یک میز مرتب و منظم، با این که با توجه به رسانه‌های اجتماعی یک هنجار همه گیر است، نادرتر از حالت معمول است. و این به این دلیل است که کاغذبازی‌های ریز و درست، لوازم التحریر و دیگر وسایل متفرقه بعد از هفته‌ها کار بر روی میز انباشته می‌شوند. زیر‌دستی Orbitkey، این واقعیت به هم ریخته در اتاق‌های کار در خانه‌ها را هدف گرفته است، با مجموعه‌ای از جزئیات لایه‌بندی شده که باعث می‌شود این زیر دستی از رقبا یک بعدی خود پیشی بگیرد.

طراحی زیردستی

طراحی زیردستی

ویژگی اصلی زیر‌دستی Orbitkey طراحی مینیمال اما کاربردی دو لایه آن است، که لایه دوم به عنوان نوعی کشوی اسناد مینیمال عمل می‌کند. اگر زیر لایه بالایی چرم وگان نگاه کنید، یک لایه نمد PET قابل بازیافت (“محل مخفی کردن اسناد”) را پیدا خواهید کرد که برای نگهداری از کاعذ‌های کلاسوری و نوسته‌های درونش، طراحی شده است.

طراحی زیردستی

طراحی زیردستی

در دو اندازه متوسط ​​و بزرگ موجود است، که متوسط آن می‌تواند به راحتی یک کیبورد کامپیتر یا لپ تاپ ۱۵ اینچی و یک موس را در خود جای دهد، در حالی که سایز بزرگش جا برای یک تبلت یا کاغذ A4 را هم فراهم می‌کند. هر یک از این اندازه‌ها، مزیت اضافی سطحی صاف برای حرکت موس هم دارا می‌باشد.
اگرچه به اندازه پد موس چرمی لوکس نیست و به اندازه دیگر زیر‌دستی‌ها گران نیست، چرم مصنوعی Orbitkey مزایای دیگری هم دارد: با یک دستمال مرطوب به راحتی قابل تمیز کردن است.

طراحی زیردستی

سطح دولایه این زیردستی با نوار ابزاری همراه شده، این نوار ابزار مسیری تو گود بوده که به جلوگیری از پخش شدن وسایل لوازم التحریر و لوازم جانبی تکنولوژی، مثل قلم موبایل یا تبلت یا USB، روی میز اختصاص یافته است. این دیتیل طراحی مخصوصاً برای کاربران Apple Pencil ،Surface Pen یا قلم Wohom خیلی کاربردی است، و همچنین برای کسانی که دوست دارند ابزارهای دیجیتالی‌شان را در نزدیکی خود نگه دارند.

طراحی زیردستی

علاوه بر این جزئیات، یک نگهدارنده کابل مغناطیسی قابل تنظیم هم این زیردستی دارد که به قابلیت سازماندهی‌اش می‌افزاید و مانع از در هم رفتن یا افتادن کابل و سیم‌ها از روی میز می‌شود.

طراحی زیردستی

طراحی زیردستی

برای دیدن منبع این مطلب اینجا کلیک کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهارده + 12 =