طراحی عجیب بار اتاق قرمز در هتل Connaught لندن

3,731

استودیو برایان اوسالیوان (Bryan O’Sullivan Studio) طراحی داخلی بار اتاق قرمز (The Red Room) در هتل میفر (محله‌ای در لندن) کانات (Connaught) را طوری متصور شد که پر از آثار هنری هنرمندان زن از جمله لوئیز بورژوا (Louise Bourgeois) و جنی هولزر (Jenny Holzer) در میان ترکیبی اکلکتیک از مبلمان باشد.
بار اتاق قرمز که درش پشت پرده‌ای مخملی قرار گرفته است، اولین باری است که در بیشتر از یک دهه پیش در کانات افتتاح شده است و مجموعه‌ای از شراب‌های انبار ۳۰۰۰۰ بطری هتل را سرو می‌کند.

طراحی داخلی بار

اسم این بار ادای احترامی است به آثار هنری‌ای که بر روی دیوارهای آن قرار گرفته است که در همه‌ی آنها از رنگ زرشکی استفاده شده است.
در این میان دو قطعه هنری از هنرمند مشهور فرانسوی-آمریکایی لوئیز بورژوا وجود دارد: یک قطعه هنری کلمه به نام من روژ هستم و یک هولوگرام بدون عنوان که صحنه‌ای سورئال از یک صندلی مینیاتوری را نشان می‌دهد که در یک شیشه زنگ قرار گرفته است.

طراحی داخلی بار

همچنین آثار هنرمند ویتنامی تیا تویی گوین (Tia-Thuy Nguyen)، ترینا مک‌کیل (Trina McKille) عکاس و هنرمند مفهومی جنی هولزر (Jenny Holzer) حضور دارند. تنها اثر هنری‌ای که یک زن آن را خلق نکرده است، یک جفت پانل شیشه رنگی قوسی شکل که توسط نقاش بریتانیایی برایان کلارک (Brian Clarke) خلق شده است.
این شش اثر هنری که توسط صاحب و مدیر هتل پدی مک‌کیلن (Paddy McKillen) انتخاب شده‌اند، مود طراحی داخلی استودیو برایان اوسالیوان را برای بار اتاق قرمز تعیین کرد.
این استودیو توضیح داد: «موقع طراحی فضا، خانه یک کلکسیونر هنری اکلکتیک را تجسم کردیم. فضایی که در عینی که سرزنده است کاملاً آرام هم به نظر می‌آید.»

طراحی داخلی بار

انتهای فضا تحت الشعاع یک شومینه مرمر ایتالیایی با رگه‌های قرمز است. اثر هنری من روژ هستم از بورژوا بالای آن نصب شده است و در دو طرف شومینه پانل‌هاب شیشه‌ای برایان کلارک قرار گرفته است.
جلوتر که بیایید مجموعه‌ای از فضاهای نشستن با ترکیبی جورواجور از مبلمان، از صندلی‌های راه‌راه و لامپ‌های ریزه‌میزه گرفته تا فرش‌های گلدار و مبل‌های موج‌دار، قرار دارد.
یک دیوار جداساز با بازشوهای ارگانیک در این فضا برای نمایش انواع مختلفی از سرامیک‌ها و اشیاء هنری استفاده می‌شود که به طور منظم براشته و عوض می‌شوند.
مثل دیگر سطوح فضای بار، این دیوار هم به رنگ صورتی کمرنگ درآمده است تا آثار هنری قرمز به چشم بیایند.

طراحی داخلی بار

گذرگاهی که با موزاییک مرمرنما کار شده است  به پیشخوان بار منتهی می‌شود، جایی که مهمانان می‌توانند از منوی شراب قرمز و لیستی از کوکتل‌های فصلی با پایه شراب را امتحان کنند.
رویه‌ی پیشخوان از سنگ اونیکسی به رنگ رز ساخته شده است، در حالی که از شیشه خالدار برای ساختن جای بطری تزئینی که بالای سر آویزان است، استفاده شده است.

طراحی داخلی بار

برایان اوسالیوان استودیوی همنام خود را در سال ۲۰۱۳ تأسیس کرد.
تمام عکس‌ها توسط جیمز مک‌دونالد (James McDonald) گرفته شده‌اند به‌جز تصویر بالا که توسط جاستین دسوزا (Justin De Souza) گرفته شده است.

برای دیدن منبع مطلب اینجا کلیک کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

9 + 5 =