استفاده از محصولات مزرعه‌ای به عنوان نقطه کانونی در طراحی داخلی مغازه Spring-To-Go

531

سرآشپز استرالیایی اسکای گینگل (Skye Gyngell) با خواهر طراحش بریونی فیتزجرالد (Briony Fitzgerald)، همکاری کرده است تا بوفه رستورانش اسپرینگ (Spring) را بسازند که در مرکزش مقادیر زیادی از میوه‌ها و سبزیجات به نمایش درآمده است.
رستوران بهار را بخر و ببر (Spring-To-Go) که در ناتینگ‌هیل لندن واقع شده است، فروشگاهی است که مشتریان محصولات فصلی را می‌توانند بخرند و غذاهایی با کیفیت را برای تحویل درب منزل سفارش دهند.

طراحی داخلی مغازه

گینگل و فیتزجرالد این فضا را با همان حال و هوای رستورانشان اسپرینگ طراحی کردند که در سال ۲۰۱۵ در سامرست هاوس افتتاح شد.
فضای داخلی عمداً ساده طراحی شده است تا مواد غذایی تازه‌ای که برای فروش گذاشته شده‌اند به نقطه کانونی تبدیل شوند.

طراحی داخلی مغازه

گینگل گفت: «می‌خواستیم این پروژه مثل خواهری کوچک برای رستوران اسپرینگ‌مان باشد، جایی که تولیدات مزرعه در مرکز توجه قرار می‌گیرند.»
فیتزجرالد افزود: «می‌خواستیم فضایی زیبا و دلپذیر ایجاد کنیم که مردم تا موقعی که در حال انتخاب محصول یا منتظر قهوه‌شان هستند، تجربه‌ای حسی داشته باشند.»

طراحی داخلی مغازه

در مرکز فروشگاه، پایه‌ نمایشی چند طبقه پر از تولیدات مزرعه فرن ورو (Fern Verrow) در هرفوردشایر و مزرعه خانه هکفیلد (Heckfield Home) در همپشایر قرار دارد.
جزئیات دیگر عبارتند از بار قهوه‌ و آب‌میوه با پیشخوانی مرمری و جلوی سبز، قفسه‌هایی از جنس چوب بلوط پر از بطری‌ها و شیشه‌ها، و پایه‌های نمایش پلکانی که با سطل‌هایی پر از گل‌های تازه پر شده‌اند.

طراحی داخلی مغازه

فیتزجرالد گفت: «ما جریان حرکت افراد در فضا در اطراف پایه‌‌های نمایش را در نظر گرفتیم. می‌خواستیم فضا مردم را به لمس کردن، بو کردن، گستن درون فضا تشویق کنیم و از زیبایی محصولات تازه لذت ببرند.»
گینگل برای اولین بار رستوران بهار را بخر و ببر را در شروع همه‌گیری کورونا تاسیس کرد. با تعطیلی سراسری رستوران‌های کشور، او ارائه جعبه‌های دستور پخت پر از سبزیجات، نان و محصولات لبنی را به مشتریان شروع کرد.
این باعث شد که ایشان شروع به تولید طیفی از مرباها، دلمه‌ها و مخمرها کرد که سپس به تولید طیفی از محصولات پخته‌شده و غذاهای آماده تبدیل شد.
گینگل گفت: «به نظر می‌رسید که باز کردن مغازه قدم بعدی باشد.»

طراحی داخلی مغازه

این فروشگاه در بهار ۲۰۲۱ افتتاح شد و شش ماه بعد با یک غذاخوری خصوصی در زیرزمین گسترش داده شد.
پالت رنگی سراسر فضا از مصالح طبیعی و رنگ‌های پاستلی صورتی، هلویی و سبز تشکیل شده است.
چیدمان گل‌های خشک‌شده که توسط گل‌های کیتن گریسون (Kitten Grayson Flowers) انجام شده است به دیوارها و سقف‌ها بافت می‌بخشد، در حالی که گلدان‌هایی در کنار پنجره‌ها قرار گرفته‌ است و از گل‌های تازه برای تزئین میزهای غذاخوری استفاده شده است.

طراحی داخلی مغازه

فیتزجرالد می‌گوید: «رنگ‌ها و نازک‌کاری‌ها همه در یک پالت یکسان با رستوران اسپرینگ هستند، اما تجربه فضا بسیار متفاوت است.»
ایشان افزود: «در رستوران اسپرینگ مردم می‌نشینند و در فروشگاه بهار را بخر و ببر مردم در حال حرکت هستند. در بهار را بخر و ببر، محصولات تازه و محصولات خانگی پرطرفدار هستند و ما در طراحی فضا و قفسه‌ها این را در ذهن خود در نظر گرفتیم.»

طراحی داخلی مغازه

عکاسی با اجازه فروشگاه بهار را بخر و ببر گذاشته شده است.

برای دیدن منبع مطلب اینجا کلیک کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سیزده − 3 =